Existence
Karolína
Stará
3. BcA.
Jakákoliv věc nebo organismus
může existovat, ale my
o tom nemusíme vědět.
Ani tušit co to je, kde to
je, proč to je.
To něco se nám může skrýt
a přesto být s námi.
Kniha Existence pojednává
o bytí něčeho skrytého
v oživlém lese, který vše
pohlcuje. Něco tam přesto
žije neslyšně a neviditelně.
Právě díky skrytí a nepochopení
to může existovat.
210x265 mm
48 stran
potenciál |
napětí |
sex-appeal |
strach |
zpracování a vazba
✹✹✹✹
zpracování a vazba |
příběh |
drama
✹✹✹
✹✹✹
výběr materiálů |
ambice/odvaha |
konzistence |
originalita |
dotaženost |
Jakákoliv věc nebo organismus může existovat, ale my o tom nemusíme vědět. Ani tušit co to je, kde to je, proč to je.
To něco se nám může skrýt a přesto být s námi.
Kniha Existence pojednává o bytí něčeho skrytého v oživlém lese, který vše pohlcuje. Něco tam přesto žije neslyšně a neviditelně. Právě díky skrytí a nepochopení to může existovat.
Publikace se skládá ze tří elementů. Prvním je typografie, která vznikla v rámci semestrální práce s tématem Strašidelný zámek pod heslem: „Není jedno, který font použiješ, každý nese svůj charakter.“ Vytvořila jsem variabilní font, jenž se může měnit v závislosti na požadavcích. Jeden řez je více „vyhrocený“, co se týká táhel a ostrých křivek. Vnímám ho spíše jako náhlý výkřik či zděšení. Druhý řez je koncipovaný spíše jako tiché, děsivé plížení se kolem. Font je vytvořen pro velké velikosti, kde se bude objevovat v heslovitých slovech. Je dobře čitelný z velké dálky, pokud je použit v menších velikostech je nasnadě neostřit. Typografie se v závislosti na příběhu zahušťuje.
To něco se nám může skrýt a přesto být s námi.
Kniha Existence pojednává o bytí něčeho skrytého v oživlém lese, který vše pohlcuje. Něco tam přesto žije neslyšně a neviditelně. Právě díky skrytí a nepochopení to může existovat.
Publikace se skládá ze tří elementů. Prvním je typografie, která vznikla v rámci semestrální práce s tématem Strašidelný zámek pod heslem: „Není jedno, který font použiješ, každý nese svůj charakter.“ Vytvořila jsem variabilní font, jenž se může měnit v závislosti na požadavcích. Jeden řez je více „vyhrocený“, co se týká táhel a ostrých křivek. Vnímám ho spíše jako náhlý výkřik či zděšení. Druhý řez je koncipovaný spíše jako tiché, děsivé plížení se kolem. Font je vytvořen pro velké velikosti, kde se bude objevovat v heslovitých slovech. Je dobře čitelný z velké dálky, pokud je použit v menších velikostech je nasnadě neostřit. Typografie se v závislosti na příběhu zahušťuje.